به گزارش مجله دلتا مشاوران املاک می‌گویند در مناطق مختلف شهر تهران در حوزه قیمت پیشنهادی در هر مترمربع ، آپارتمان‌ های بزرگ‌متراژ از کوچک‌متراژ سبقت گرفته‌اند.

به گفته آنها در چندماه اخیر، واحدهای بزرگ‌متراژ عرضه شده در بازار خرید و فروش ملک، قیمت پیشنهادی بالاتری در هرمتر مربع نسبت به واحدهای کوچک‌متراژ یک منطقه دارند. نکته قابل توجه آنکه در وضعیت کنونی بازار، تعداد واحدهای کوچک‌متراژ در بازار به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است.

برخی از مشاوران املاک نیز عنوان می‌کنند هم‌اکنون تورم قیمتی در عمده مناطق شهر تهران در بخش واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژ قابل مشاهده است. عمده واحدهای مسکونی عرضه شده در این گروه متراژی با بیش از ۱۰۰ مترمربع، با قیمت بسیار متفاوت از میانگین قیمتی در منطقه معرفی می‌شوند.

این موضوع فقط در میان آپارتمان‌های نوساز این منطقه قابل مشاهده نیست، بلکه در تمام گروه‌های سنی، عمده آپارتمان‌های با زیربنای بیش از ۱۰۰ مترمربع، با قیمتی نامتعارف در بازار عرضه شده اند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ (نوساز و چند سال ساخت) در شهر تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت-پیشنهادی-آپارتمان-های-مسکونی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “اجاره مسکن تا پایان امسال چقدر بالا می‌رود؟” را مطالعه کنید.